Elk zijn talent zeker?

kenny belaey Cargo_2http://www.youtube.com/watch?v=eaa4KFMwT9c

Zonder woorden…

Een gedachte over “Elk zijn talent zeker?

  1. Beste redactie
    Ik ben een jongen van 15 jaar en ik wens te reageren op het artikel
    ‘ELK ZIJN TALENT ZEKER?’
    Ik bmx ook maar nog niet zo goed als hem.
    Weten jullie hoe dat hij zo goed is geworden ik probeer ook elke dag zo trucjes te doen maar het lukt niet allemaal.
    Weten jullie waar dat hij zijn fiets gekocht heeft en de motivatie om telkens weer door te gaan.
    Ik vind het wel zalig hoe dat hij op een wiel rijdt en op boomstammen springt.
    Krijgt hij geld voor die trucjes te doen.
    Ik heb nog één vraagje hoe is hij begonnen met deze sport en hoe is hij zo goed geworden.

    Ik wil echt meer weten over hem dus reageer als je wil

    jongen die ook zo’n trucjes wil doen
    O.V.D.W-.V.D.S

Geef een reactie

