De instagramweek van (BR)

Niets vliegt zo snel voorbij als een week. Hoe vat je die in momenten? Via beelden bijvoorbeeld. Wekelijks brengt een redacteur van De Zondag haar/zijn week in beeld. Deze week, de instagramweek van (BR).

Woensdag. Naar Tourcoing, net over de Franse grens.  In Le Grand Mix brengen Savages hun venijnige postpunk met donkere baslijnen. Al gezien op Pukkelpop, maar ik wilde meer. Hun ‘Silence Yourself’ is de debuutplaat van 2013. #houzeindegaten

Donderdag. Deafheaven komt naar de AB in Brussel. Nu we toch een sneak peak op de eindejaarslijstjes geven: hun Sunbather staat nu al in mijn album-toptien geparkeerd. Black metal met shoegaze en postrock-invloeden… het werkt. Steengoed optreden! Ze komen volgende week naar De Kreun in Kortrijk. Ik zou niet twijfelen. #\m/

Vrijdag. Gezond eten is belangrijk. #metextragroentjes #nomnom #aleensopgegeten

  nomnom

Zaterdag. Ik krijg een leuke foto doorgestuurd, genomen na mijn interview met Simpsons/Futurama artiest en art director Bill Morrison. Een leuke en bijzonder interessante babbel, die je later in De Zondag zal kunnen lezen.

Zondag. Bezoek van Nelly, een King Charles Cavalier puppy. #doge

Maandag. Halloween, whatchagot? Ik ben voorbereid. Als horrorfan is de aanloop naar Halloween een heerlijke tijd. Om in het in de woorden van James Gunn, regisseur en schrijver van Slither te zeggen: “I love the feeling of being creeped out.”

dvd's

Dinsdag: Het wordt stilaan tijd om afscheid te nemen van #caroftheyear1993 #lollerskates

Geef een reactie

